(دوباره) چارچوب "تعامل عمومی"

ساخت وبلاگ

این از چیزی است که مدتها پیش نوشتم ، اما به نظر می رسد ربطی به این موضوع دارد. نوشتار من "صدا" منشاء آن را در یک انتشار رسمی دانشگاهی خیانت می کند. با این حال ، این عقیده که کار دانشگاهی و یادگیری دانشگاهیان در یک گفتگوی عمومی ، از طریق و به عنوان مکالمه عمومی ادامه می یابد - برخلاف داشتن "تأثیر" یا "تعامل" - موضوعی است که من (هنوز) آن را قانع کننده می دانم. 

The-Thinker_opt

فیلسوف Linda Alcoff (2002) روشی جامع برای درک تعهدات عمومی بورس تحصیلی ارائه می دهد. وی خاطرنشان كرد: در حالی كه در كشورهایی مانند آمریكا و انگلیس كارهای فكری عمومی می تواند به هزینه شغلی / تصدی باشد ، این در همه كشورها اینگونه نیست - به عنوان مثال ، آمریكای لاتین انتظار تعامل علمی را در زندگی عمومی دارد. او استدلال می کند که کارهای عمومی در آکادمی کمرنگ شده است زیرا به نظر می رسد فاقد سخت گیری و چالش است و غالباً به خطر می افتد. اما اصطلاح روشنفکر عمومی با نخبه گرایی و با روشنفکران مشهور که آنرا روی ستونهای تلویزیونی و روزنامه های پریمیت درست کرده اند برابر است. وی در عوض مفهوم « روشنفكر مشغول به كار عمومی ...» را ارائه می دهد كه بخش قابل توجهی از وقت خود را صرف مشاركت با افراد غیر آكادمیك می كند (ص 524) در زمینه های محلی بیشتر (صفحه 525).

آلکوف پیشنهاد می کند که سه روش وجود دارد که می توان یک روشنفکر را درگیر کرد:

به عنوان یک منتقد دائمی . اما او می گوید ، خطراتی در اینجا وجود دارد. وکالت نه تنها به عنوان مصالحه دیده می شود بلکه غالباً شایسته احترام است. به عنوان مثال ، منتقد اجتماعی فمینیستی تقریباً همیشه به عنوان یک شخص باهوش اخلاقی یا یک اقتدارگرای کمد مطرح می شود. بنابراین ممکن است منتقد دائم بی اثر باشد. علاوه بر این ، به اصطلاح استقلال منتقد مستقر در دانشگاه ، لزوماً از نظر فکری مستقل از آنهایی نیست که دفاع از سازمانها یا برنامه های خاص را از "درون" " بی طرفی خالص " ارائه می دهند ، "خود خنثی است " ، توهمی است که امتناع از امتناع از تعامل در خود انعکاس پذیری »(ص 527). و ترس از تعاونی که از طریق حمایت از استقلال بیان می شود ، فرض بر این است که "می توان یک سیاست را عاری از همکاری های بالقوه ابداع کرد »(صفحه 528). همه از جایی که او پیشنهاد می کند استدلال می کنند ، و همه کسانی که ادعا می کنند به نمایندگی از طرف یا جامعه صحبت می کنند ، این استدلال را در نظر می گیرند که در نظر داشته باشند که در آن کجاست و چه چیزی در آن مخفف است.
به عنوان populariser . آلکوف بیشتر تصویب این دسته از اقدامات را انجام می دهد. محبوب محبوب کسی است که ایده هایی از آکادمی گرفته است و آنها را برای عموم گسترده تر ترجمه می کند. منتقدین فعالیتهای تبلیغاتی ادعا می کنند که این " ظرافت و سخت گیری را به نفع نمونه های واضح و ادعاهای مبهم " قربانی می کند "(ص 528) آلکاف خاطرنشان می کند که این ایده در یک ایده هنجاری آکادمی به عنوان یک صومعه ناب از جهان بریده شده است. . در حالی که محبوبیت به عنوان غیر منطقی و ضد تئوری تلقی می شود ، آلکف معتقد است که این هدف با ارزش است و نیازی به فدا کردن همه تفاوت ها نیست.
به عنوان یک نظریه پرداز عمومی . این موقعیت ترجیحی آلكوف (و همچنین مال من) است. آلکوف اظهار داشت که پیشرفت تئوریکی و خلاقیت فقط در بازگشت در صومعه اتفاق نمی افتد (صفحه 530) بلکه در بیشتر جنبه های زندگی اتفاق می افتد. او برای مفهومی از " انجام نظریه در افکار عمومی " استدلال می کند (صفحه 531). همانطور که او می گوید:
عرصه عمومی می تواند فضایی باشد که کارهای فکری انجام شود ، در آن مشکلات به وجود می آید تا به آن پرداخته شود ، و در آنجا دانش و تجربه حاصل می شود که می تواند موضوعات مختلفی از قبیل صحبت برای دیگران ، اتحادهای کارگری / دانشگاهی ، مشورت عمومی و دمکراتیک را برطرف کند. ماهیت برتری سفید یا مرد و جنس ناهمجنسگرا ... فرد می تواند بازخورد حیاتی را دریافت کند (صفحه 530)

این فعالیت عمومی است که در آن فرد همزمان به تدریس و یادگیری می پردازد (ص 533) و با این عقیده مخالفت دارد که آنچه در مردم اتفاق می افتد فساد سختگیری آکادمیک است ، آلکوف برعکس این مسئله را پیشنهاد می کند:

… کارهایی که به صورت عمومی انجام می شود در واقع یکی از بهترین سایت هایی است که می توانید دست کم در برخی کارهای خاص روشنفکرانه شرکت کنید ، نه به این دلیل که صرفاً تئوری اعمال و آزمایش تئوری است که در آکادمی به حوزه عمومی توسعه یافته است و نه به این دلیل که می توان داده های خام را به راحتی جمع آوری کرد. که می تواند تئوری بسازد ، بلکه بیشتر به این دلیل است که حوزه عمومی گاهی اوقات بهترین یا تنها مکانی است که در آن می تواند افکار شخص را تغییر دهد ... و بنابراین درگیر کار فکری شود . (ص 533).

آلکوف دانش "انتقال" یا "بسیج" را نه به عنوان انتقال بلکه مفهوم آزمایش استعاره ها ، اعتقادات و نظریه ها در داخل و با مردم تصور می کند . او حوزه عمومی را بیش از یک حوزه می داند " برای جمع آوری داده ها ، حسن نیت و محبوبیت " (صفحه 534) اما به عنوان سایتی که می تواند متقابل ، گفتگوها ، بحث و گفتگوها و احترام متقابل باشد.

این یک فریاد دور از فکر کردن است که تنها کاری که باید با تحقیقات خود انجام دهیم نوشتن یک برنامه مشغول عمومی است - طرحی برای چگونگی گفتن آنچه به مردم مختلف انجام داده ایم و پیامدهای آنها ، نه ما. 

سایت های معتبر مقالات علمی فارسی...
ما را در سایت سایت های معتبر مقالات علمی فارسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود مقاله authentic-sites-of-persian-scientific-articles بازدید : 264 تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 ساعت: 4:02